bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- düşük iq belirtileri4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler3
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- hep aynı şeyleri yaşamak3
- beyaz otomobil satın almak14
- zaman gazetesi2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- james deen2
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- gecenin şarkısı3
- kaya çilingiroğlu2
- anın görüntüsü15
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- güneş2
- iş kadını yazarlar6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- paris te son tango6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- meloş nerede sorunsalı5
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
sınava bugün yine gircem, 3. girişim olacak bu. hiçbirinde kasmadım etmedim, okuldan kaçtım dershanede uyudum hiç umursamadım hiç. ilk girişimde yazdım bi okul şimdi 3.sınıf oldum, 2. girişimde de yazdım bi okul tuttu, çalışmadan kazandığım 2. okuldu bu. ona kayıt yaptırmadım gittim başka bir bölümü yazdım kabul edildi falan bu 3. oldu, şimdi yemedi onu da dondurdum. o 3. sınıf olduğum okulu bitirmeye çalışıyorum. yani sınavı bi yerinize takmazsanız azcık da salladıklarınız tutarsa bi okul bi bölüm kazanmak çok kolay. ama o okulu okumak kazanmaktan 10 kat zor. ea dan girdim ben hep, nasıl olsa puanlar ayrı hesaplanıyor diye kitapçık gelir gelmez aytde direkt feni açar sallarım iki senedir, iki senedir de bala göte 179da kalıyorum (baraj 180) ki çalışıp bu puanı alamayan çok kişi gördüm. ben hiç soru okumadan 20 saniyede sallayıp 179 alıyorum 2 senedir. 2 soru çözsem ya da 2 soruyu hiç işaretlemesem sayısal puanım olacakmış resmen. şansa bi mühendislik falan kazansam onu nasıl okurum kaçıncı sınıftayken dondururum hiçbir fikrim yok. yani önemli olan öyle yüksek puanlar alıp da beyninizin almayacağı bi bölüme gidip sırf ananız babanız kuzenlerinizin halanızın dayınızın yanında bizimki mühendis olcak desin diye okul yazmayın da okumayın da. mutlu olacağınız bölümü yazın okurken eziyet çekmeyin. benim dondurduğum bölüm hukuktu, şuan okuduğum bölüm uluslararası ticaret ve lojistik yönetimi. üstelik köyümsü gelişmemiş saçma sapan bir yerde. ama mutluyum abi. %0.01 pişmansam da şerefsizim. o okulda çok güzel insanlar tanıdım, çok güzel şeyler yaptık. köy gibi bir yer üstelik aşırı yobaz gelişmemiş dedik, her olayda birbirimize destek olduk. yeri geldi ağladık yeri geldi 1 odada 20 kişi kaldık. okul ve ilçe kadar yurt da kötüydü odalar 8 kişilik falan, gece ayak kokusundan uyanıp kustuğumu bilirim. ama böyle boktan şeyler kadar, iyi ki dediğim şeyler de oldu. amk yerinde hiçbir şey olmadığı için yurdun dışında bi aktivitemiz gideceğimiz bir kafe falan yok mesela, sabah uyanırdık sıkıldık napalım açardık haritayı gözümüz kapalı tükürürdük nereye denk gelirse çıkardık otostopa. adam sakaryaya tükürürdü otostop çektiğimiz adam erzuruma gidiyorum derdi kalkardık ankaradan erzuruma giderdik aq. la bak olaylar saçma insanlar saçma okul saçma şehir saçma ama mutluyum amk. bugün ben yine umursamaz bi şekilde öylesine gircem, hatta uykusuzum belki sınavda uyurum belli olmaz. ama bunu okuyan ve yarın ilk girişi olacak stres yapan arkadaşlar varsa, hiç kasmayın arkadaşlar dünyanın sonu değil. sonuç kötü de olsa belki vardır sonunda bi güzellik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar