gecenin problemi

netflixte bi dizi mi izlesem, -ki oturup uzun bi şeyi izlemek konsunda büyük sıkıntılarım var- warzone mu girsem, -ki takımım yok yine herkesi vurup köpek gibi tek başıma ölücem- kitap mı okusam, -ki bu durumda okuduğum kısım kalbimi çok kırıyor amına koyim jack london- müzik mi dinlesem -ki bu da hali hazırda zaten sıkıldığım bir şey.

size bi şey diyeyim mi? bu hayatta ne bok yediysem -yükselirken ve düşetken- tümünü sıkıldığım için yaptım. hepsi bi imdat çığlığıydı sanırım. bütün o maceralar, bütün o yüksek doz, bütün o alkolizm, bütün o ilişkiler, bütün kavgalarım, bütün hayatımda sıkıntıma çare aradım.

askerlik hariç. komple bütün devirlerim bu. nasıl ki bu gece sıkılıyorum, hep sıkıldım. her eşyden.
© copyright 2005 - 2026