uludağ felsefe

insanı hayata küstüren okuldur. Akademisyenlerin sürekli “siz bilmezsiniz, eksiksiniz, yeni nesil aptallığı” muhabbetleri can sıkar. Burdakiler hayat sorgulatıp düşünmeye ve öğrenmeye teşvik etmiyor, hayattan vazgeçirmeye çalışıyorlar. Burnu havada “bazı” akademisyenlere soru dahi sorulmuyor, odasına gidiyorsunuz sizi ciddiye almıyor, konuşurken göz teması bile kurmuyor. Çok kaliteli öğretmenlerde vardır. Öğretmen demeyi daha uygun buluyorum diğerlerinden ayırmak için. Felsefe harikadır öğrendikçe öğrenesiniz, düşündükçe derinleşesiniz gelir ve kendinizi farkına vardıklarınızla iyi hissedersinizi sağlar ama bu “kanser” akademisyenlerin tek yaptığı yeni olan zihinlere engel koymak.
© copyright 2005 - 2026