bugün

emre akbaba

Hakkında Alanyaspor başkanı Hasan çavuşoğlu şöyle demiş;

--spoiler--
Emre Akbaba Fenerbahçe ile anlaşmıştı. Bunu kimse inkar edemez. Fenerbahçe ile söz kesmişti. Biz ondan sonra Fenerbahçe ile masaya oturduk. Bize o zaman herkes yüklendi ama işin aslını anlatınca anladılar. O transferde en hatasız olan ben ve kulübümdür.
--spoiler--

Kaynak: https://www.fanatik.com.t...ce-ile-anlasmisti-2118633
© copyright 2005 - 2026