bugün

naynini

ankaralı namık ın söyledigi şarkıdır. Namık her zaman oldugu gibi yine tarzını bozmamış, yine burnu tıkalı gibi ve yine kibar olmaya calısarak* söylemiştir şarkıyı.

sözleri de bi ilginç:
naynini naynini yandan yandan hadi kız ordan
Karıya bak karıya etek çıkmış yarıya
3-5 adet dostu var da düşmez bizim ayarcıya

Naynini naynini yandan yandan hadi kız ordan
yalvarttırıyon bi kere öptürüyon oda yalandan

kıvrım kıvrım saçları kalem gibi kaşları
bozuk telefon gibi de hiç basmıo tuşları

Nakarat

Üşüyorum diyosun hep dondurma yiyosun
Madem yüzme bilmiyon kavakta ne geziyon

Nakarat

Saçlarımı döktün sen kız belimi büktün sen
hadi yavrum ikile beni fazla sıktın sen

Sol sağ sol saaağ hergün bayram olsaaa

Nakarat
© copyright 2005 - 2026