bugün

samray

En son 2 yıl önce bindim ya.

Nasıl biniliyodu lan buna? Wcye bile arabayla gidiyom ben aq. Unuttum nasıl binileceğini, yaşlılara hala yer veriliyo mu?
© copyright 2005 - 2026