bugün

izmir

yağmurun en güzel yağdığı, türkiye'nin en güzel ve en yaşanılası şehridir. selanik ile çok benzer bir şehir olduğu söyleniyor, sırf bu yüzden selaniği görmek istiyorum. kısmetse gemi turu ile bu yaz gideceğim.
© copyright 2005 - 2026