bugün

the room

Spoiler vereceğim ona göre okuyun.

Kadın çocuk yaşta bir adam tarafından kaçırılıp bir kulubeye hapsediliyor. Şifreli kilit sistemi falan. Kadın oradan hiç çıkamamış. Adamdan çocuğu olmuş. Çocuk 5 yaşına gelmiş.

Oradan kaçıp kurtulup evlerine döndükleri zaman kadın o zamana kadar en çok sevdiği varlık olan oğlundan soğuyor. Ağır depresyon geçiriyor. Kadının babası torununu kabullenemiyor vs. Insan 5 yaşındaki çocuk için daha çok üzülüyor.

Psikoloji bozan filmlerden. Çok iyi harika film yazmıyorum. Izleyeli kaç sene olmus her detayını dün gibi hatırlıyorum. Demek ki bu film beni etkilemiş.
© copyright 2005 - 2026