bugün

0 alacağım diye ağlayıp 95 alan kız

sınavdan 99,5not alıp hocaya o 0,5 puanlık kayıbın hesabını soran öğrenciden daha iyidir tercih edliendir..
(bkz: beterin beteri vardır)
(bkz: ben bunu gördüm)
© copyright 2005 - 2026