bugün

üniversitede arkadaş bulamayan insan

Gayet de normal insandır. Okuduğu bölüm ona göre olmadığından dolayı kendine yakın bulduğu insan olmayabilir. illaki anlaşabileceği birileri olacaktır ama sınırlı ölçüde kalabilir. Hayat bizi yalnızlığa itiyor aslında. Hepsi bu.
© copyright 2005 - 2026