mustafa

filmle ilgili bir tek şey söyleyeceğim. atatürk'ün, yalnız bir adam gibi gösterildiğini eleştirenlere: evet o yalnızdı. çünkü en önde koşandı. ne demek önder. en öndeki demek. kürsüde, en üst basamakta birincinin yanında başkası olur mu?
© copyright 2005 - 2026