bugün

emre akbaba

anlamıyorum yasin öztekin'i bedava gönderip neden ikinci bir yasin öztekin aldı galatasaray. gerçi fenerde alsa anlamayacaktım. onların da ihtiyacı yok.

5 milyon euro'ya rotasyon oyuncusu mu alınırmış?

bunu yazmıştım hakkında aldıklarında ki adam rotasyon oyuncusu bile olamadı. doktoru yedek kulubesinden daha çok görüyor adam.
© copyright 2005 - 2026