bugün

volim

Elmalı, limonlu, karpuz-çilekli, vişneli çeşitleri ile meyveli soda şişesine benzer bir şişede satılan içki.

insan su şişeyi görünce, rengi kokuyu,o şekerli aramolu tadı lan bu ne diyor.
Bunun her yeri %15 alkol olsa ne olur diyor.
Üç beş yudum arka arkaya alınca birden zink diye vuruyor.

O zink ne diye sormayın. O kendini size hissettiriyor:p

Tadıni begenmedigim(limonlusunun) kafasını beğendiğim içki.

görsel

Edit: üç bira içerek ulaştığım duruma ufacık şişe getirdi ya lan beni:p

Sadece yanında ne yenilir ona karar veremedim
© copyright 2005 - 2026