bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- manipülasyon nasil önlenir5
- falıma bakmak isteyen var mı7
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sedat pekmez18
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- toplu taşıma aracı2
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ayrılığın 7 aşaması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- su içmekten göbeğin çıkması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- tekerlek kaşar4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası15
- askerlik9
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
tanımı falan geçiyorum. çünkü benim yapacağım tanım, varlığımızın anlamı, kadının toplumdaki yerinden çok çok farklı olacaktır.
bugün vicdanı olan herkesin kahrolduğu #eminebulut cinayetini konuşuyoruz, hakkında yazılar yazıyoruz ama biliyoruz ki ne ilk ne de son olacak, maalesef. çünkü erkek çocuklarımızı zehirleyerek büyütüyoruz. o zehrin parçaları nihayetinde bilinçaltında bizi (kadınları) değersiz kılıyor.
siz belki alakasız bulacaksınız ama anlatmak istediğim bir diyalog var. umarım bu diyaloğun diğer tarafı bana kızmaz ama kişisel bir durum değil aslında bahsetmek istediğim şey oluşturduğumuz algı.
bir muhabbetin içerisinde zayıflamak istediğimden ve olmak istediğim kilodan bahsediyordum. muhabbetin diğer tarafından gelen cevapsa şöyleydi; “bırak bu günümüzün sıfır beden algısını unutma ki türk erkeği askere gittiğinde ya da hapise girdiğinde çırpı bacaklı kadınları düşlemez, sibel canları hülya avşar’ı dolabına asar.”
burada anlatmak istediğim şey, kadının zayıf bir bedene sahip olma tutkusunu bile kendine mal eden, onun hayalini süslemek için olduğunu, düşlenmek arzusuyla yanıp tutuşulduğunu düşünen bir kitle var. bu ego sizce de yaratılıştan gelen bir cinsiyet ayrımı için çok fazla değil mi beyler?
fazla karmaşık ve kopuk oldu farkındayım, ama demek istediğim; kadın, erkek için yaratılmış bir varlık değil. bu kafanızda iyice bir yetse keşke. o zaman hak görmeyeceksiniz bu kadar basit can almayı, namusu kadına atfetmeyi, ve daha nicelerini.
bugün vicdanı olan herkesin kahrolduğu #eminebulut cinayetini konuşuyoruz, hakkında yazılar yazıyoruz ama biliyoruz ki ne ilk ne de son olacak, maalesef. çünkü erkek çocuklarımızı zehirleyerek büyütüyoruz. o zehrin parçaları nihayetinde bilinçaltında bizi (kadınları) değersiz kılıyor.
siz belki alakasız bulacaksınız ama anlatmak istediğim bir diyalog var. umarım bu diyaloğun diğer tarafı bana kızmaz ama kişisel bir durum değil aslında bahsetmek istediğim şey oluşturduğumuz algı.
bir muhabbetin içerisinde zayıflamak istediğimden ve olmak istediğim kilodan bahsediyordum. muhabbetin diğer tarafından gelen cevapsa şöyleydi; “bırak bu günümüzün sıfır beden algısını unutma ki türk erkeği askere gittiğinde ya da hapise girdiğinde çırpı bacaklı kadınları düşlemez, sibel canları hülya avşar’ı dolabına asar.”
burada anlatmak istediğim şey, kadının zayıf bir bedene sahip olma tutkusunu bile kendine mal eden, onun hayalini süslemek için olduğunu, düşlenmek arzusuyla yanıp tutuşulduğunu düşünen bir kitle var. bu ego sizce de yaratılıştan gelen bir cinsiyet ayrımı için çok fazla değil mi beyler?
fazla karmaşık ve kopuk oldu farkındayım, ama demek istediğim; kadın, erkek için yaratılmış bir varlık değil. bu kafanızda iyice bir yetse keşke. o zaman hak görmeyeceksiniz bu kadar basit can almayı, namusu kadına atfetmeyi, ve daha nicelerini.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar