bugün

chernobyl

Birazdan izleyeceğim dizi.

Bugün bir arkadaştan duydum, merak ettim izliyip göreceğiz bakalım, görüşlerimi buradan editlerim.

Edit: dün akşam dizinin ilk 3 bölümünü ardı ardına izledim, gerçekten insana o anı yaşatıyor, ambians ve olaylar insanı dizinin içine çekiyor ve bölümlerin nasıl bittiğini anlamıyorsunuz. Bence aldığı 9'6'lık puanı sonuna kadar hak ediyor, izleyin izletin.
© copyright 2005 - 2026