bugün

morhipo

S beden bi tişört aldım gelen tişört s beden ama boyutu XL dı. Ben de anneme verdim bir daha uzerime tutmadigim kıyafetin alışverişini yapmam pantolon filan aldığınızı düşünün tam kabus.
© copyright 2005 - 2026