33 tl elektril dağıtım bedeli ödemek

insanın el insaf diyesi geliyor, ayıptır günahtır yazık. Rekabet olsa özel şirket bedavaya getirip kampanyada yapardı. Gerçi soygunu artık özel yapıyor.
© copyright 2005 - 2026