beşiktaş

rahmetli kemal sunalin (bkz: üçkağıtçı) filmindeki (bkz: arif efendi) gibiler aynı

baktılar bi bok yiyemeyecek

ztkyi kaybedecek
lig zaten gitti
uefada en fazla son 16 ya kalır..

hemen galatasaray kollaniyor diye gerizekalica açıklama yapıyorlar

afedersinizde tff bundan önceki 2 yılda kimin götünu yaliyordu

quresmaya kırmızı yok
babelllere kırmızı yok
talisca kendini yere atar hoop penaltı..

şişt oğlum getirin oradan bi lask linz bjk abiniz şov yapacak..
© copyright 2005 - 2026