bugün

şeker kullanmıyorum diyen insan samimiyetsizliği

Ben de kullanmıyorum. Ama kullanana da niye kullanıyorsun demem. isterse 16 kaşık koysun banane. Bırakın şu öbürsüzleştirmeyi.
© copyright 2005 - 2026