bugün

referans

iş başvurusuna gidiyorum, cv isteyip dolduruyorum; müdür "referansınız veya tecrübeniz yoksa boşuna doldurmayın" diyiyor.

yahu nereye gitsem aynı laf, kimse tecrübesiz eleman almazsa tecrübeli eleman nasıl yetişecek?
© copyright 2005 - 2026