bugün

crysis 2

grafik olarak bir duke nukem'den ileri. inanmazsın bf 1942'den de ileri hatta quake'den de (q-1). yapımcısına, emeği geçenlere üzülüyorum zira, fps'ye atari salonunda bf görüp başlayan bebelerin ağzına sakız oluyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026