bugün
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması14
- kadir inanır14
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- anın görüntüsü17
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist dünya19
- seri gizli artı oy veren melek7
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- fransa3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- the saturdays2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bulla dava açmak3
- izmir de cami var mı2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- egay bey birader2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
Başıma gelmedi çok şükür ve ne kadar zor bir durum olduğunu az çok biliyorum. Zira babamın başına geldi.
9-10 yaşlarındaydım, okuldan eve geldiğimde babam ve amcalarım mutfakta bağrışıp konuşuyorlardı. Anneme ne olduğunu sordum ama geçiştirdi. Neden sonra anladım ki en küçük halam evden kaçmış. Hem de eniştemin kardeşine. Yani ablasının kocasının kardeşine. Durumu anlamak geç olmadı çünkü dedem vefat ettiğinden ve en büyükleri benim babam olduğundan bütün aile bizde toplandı bir karar almak için. Babam herkesi sakinleştirmeye çalışıyordu ama içten içe ne kadar üzüldüğünün de farkındaydım. Sonra ortak bir krar çıktı ve halama haber gönderdiler. Eğer geri dönerse 1 hafta içerisinde isteme nişan falan filan yapılacaktı. Halam da kabul etmiş olacak ki ertesi gün bize gelmeyi kabul etti.
Ertesi gün yine herkes bizim evde toplandı ve halamın gelmesi beklenmeye başladı. Bir süre sonra halam yanında müstakbel kocasıyla geldi, enişte bey bıraktı halamı ve kimseyle görüşmeden çıktı gitti. Tabi o andan sonrası kıyamet. Babannem oturduğu yerden fırlayıp halamın saçlarına yapıştı, amcalarım küfür kıyamet saldırıya geçti falan derken halamı koruyan yine babamdı. Sonunda babam herkesi gönderdi, herbiri kapıdan çıkana kadar babam ve annem hepsini uğurladı. Sonra içeri girdiler. Halam koltukta oturmuş ağlıyordu. Babam hiçbir şey söylemeden geçti oturdu yanına, halamın elini tuttu... kaldırdı başını sarıldılar... halam dedi sen kızmıyo musun bana abi? Babam güldü, kızıyorum ama dedi ne yapayım ki? Kardeşimsin. Canımsın.
Çok zor ama yine de elden bir şey gelmez. Sevmiş ne yapsın?
9-10 yaşlarındaydım, okuldan eve geldiğimde babam ve amcalarım mutfakta bağrışıp konuşuyorlardı. Anneme ne olduğunu sordum ama geçiştirdi. Neden sonra anladım ki en küçük halam evden kaçmış. Hem de eniştemin kardeşine. Yani ablasının kocasının kardeşine. Durumu anlamak geç olmadı çünkü dedem vefat ettiğinden ve en büyükleri benim babam olduğundan bütün aile bizde toplandı bir karar almak için. Babam herkesi sakinleştirmeye çalışıyordu ama içten içe ne kadar üzüldüğünün de farkındaydım. Sonra ortak bir krar çıktı ve halama haber gönderdiler. Eğer geri dönerse 1 hafta içerisinde isteme nişan falan filan yapılacaktı. Halam da kabul etmiş olacak ki ertesi gün bize gelmeyi kabul etti.
Ertesi gün yine herkes bizim evde toplandı ve halamın gelmesi beklenmeye başladı. Bir süre sonra halam yanında müstakbel kocasıyla geldi, enişte bey bıraktı halamı ve kimseyle görüşmeden çıktı gitti. Tabi o andan sonrası kıyamet. Babannem oturduğu yerden fırlayıp halamın saçlarına yapıştı, amcalarım küfür kıyamet saldırıya geçti falan derken halamı koruyan yine babamdı. Sonunda babam herkesi gönderdi, herbiri kapıdan çıkana kadar babam ve annem hepsini uğurladı. Sonra içeri girdiler. Halam koltukta oturmuş ağlıyordu. Babam hiçbir şey söylemeden geçti oturdu yanına, halamın elini tuttu... kaldırdı başını sarıldılar... halam dedi sen kızmıyo musun bana abi? Babam güldü, kızıyorum ama dedi ne yapayım ki? Kardeşimsin. Canımsın.
Çok zor ama yine de elden bir şey gelmez. Sevmiş ne yapsın?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar