bugün

altered carbon

güzel dizi ok
cyberpunk ok
yavaş ilerliyor ok
yeni bir şey pek yok ok
bu bütçeye daha iyi bir şey çıkardı ok

her şeye bok atmayın izlemeyebilirsiniz yani hepimiz la casa de papel izlemeyelim bence.
yoksa aynı şeyleri yaparak çoğalacağız.
© copyright 2005 - 2026