milkshake

çikolatalısını beğendiğim içecek. hayatımda ilk defa içtim , 9/10 veriyorum. 1 puanımı da çok soğuk olmasından kırdım . bir gün çilekli versiyonunu da denemek isterim.
© copyright 2005 - 2026