bugün

kargo grubu nu hiç özlememek

kargo gibi kaliteli bir grubu özlememektir, saçmalıktır. ben şahsen çok özlüyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=jVsxzUsbTo8
© copyright 2005 - 2026