bugün

bron broen

harika bir dizi.. saga çok başarılı.. bu arada henrik diziye martinden daha çok yakışıyor keşke önceki sezonlarda da henrik oynasaydı.. ayrıca jenerik müziği çok hoş.. şimdi sabırsızlıkla 4. sezonu bekliyorum az kaldı çıkmasına..
© copyright 2005 - 2026