beşiktaş

2-3 senedir yükselen form grafiği ve diğer takımların avrupadaki başarısızlıklarının üzerine uefa ve şl de ülke puanı adına üstüne koyarak gitmesinden farklı bir tablo çizelim. 3. Senedir bu takım 4, 5 ya da 3. Bitirip fenerbahce ve galatasaray şampiyon olup aynı tablolarla avrupada ilerleseydi, beşiktaş başı sevilecek ev tarzı bir süs köpeği imajıyla, olm sizdeki olcay çok iyi amq da defanstaki yalçın ayhan çok adam kaçırıyor ya da ersan çok ağır kalıyor forvetteki 2.sınıf fransız zenci forvet 9-10 gol atığında bu adamı besleyecek kanat hatlarınız yok gibi bahanelerle kafa okşamaya devam edeceklerdi. Ancak tablo tam tersi olunca bırakın havlasınlar, havlayan köpek ısırmaz. Ezeli rekabet her daim devam eder de abilerinizden ve babalarınızdan biraz taraftarlık adabı öğrenin. Yeri gelicek fenerbahçe 3-5 sene ön planda olacaktır, 3 - 5 sene galatasaray, 1 sene anadolu takımı... O yüzden bu kadar gerilmeye gerek yok.
© copyright 2005 - 2026