bugün

emo

bir çesit yemek türü.aslında yahnisinin pek bir güzel olduğunu duymuştum ama çiğ çiğ, kanlı kanlı yemeyince de tadı çıkmıyor ki be hocam.
© copyright 2005 - 2026