bugün

limit

görmemişlerin hava attığı kredi kartı harcama üst sınırıdır.

amk yobazları iletişim hatası diye koskocaman yazıyor ekranda, " ı kırtın lımıtı ın bın tl" diyor. bana ne lan sayın amına koduğum. ayrıca benimki 18 bin. evet. *
© copyright 2005 - 2026