theagent

game of thrones izleyenlerin annesine "fahişe" diyen karaktersiz. birader allah senin bu bayram bayram belanı versin başka bir şey demiyorum. yazıklar olsun gerçekten.

görsel

moderatöre resimle birlikte şikayet edeceğim. entry silip kaçtı arkadaş.
© copyright 2005 - 2026