bugün

risale-i nur

özellikle deprem açıklaması ile ne kadar muasır ve medeni olduğunu gösteren kitaptır. sanırım bu sözleri yazarken japonya'nın deprem bölgesi olduğu halde iskandinavya'da deprem olmadığından haberi yoktu. Buyrun:

http://www.risalehaber.co...ha-cok-oluyor-303423h.htm

Ekleme: Küçükken bir komşu kızı vardı. Ayın bulutun arkasında kalmasını "Ay eriyo!" diye açıklardı. işte o kız bunları derken 5-6 yaşlarındaydı. Bu adam ise 50 belki 60 küsur yaşlarında buna benzer bir açıklama yapıyor.

güler misin ağlar mısın? yoksa büyük alim mi dersin?
© copyright 2005 - 2026