bugün

ankara

Sıcaktan bunaldım, çöl sıcakları bastı. Dışarıda tozlu kötü bir hava anladım ki yazın başkent çekilmiyor. Kış mevsimi ayrı bir güzel.
© copyright 2005 - 2026