bugün

kendi kendine konuşan insan

Çoğu Zaman kendimleyim. Nedeni ise yalnızlık olsa gerek. Whatsappta bir tane teke tekte konuştuğum arkadaşım yok. Her şey sessiz gruplardan ibaret. Tıpkı benim gibi..
© copyright 2005 - 2026