bugün

lys 2017

lys 2016 sorularını çözdüm bugün. 2017de de böyle yapabilirsem kıbrısı fethedeceğim sanırım. herkese başarılar.
edit: (+) atmazsanız anlarım da eksilemek niye? kendimi övmedim. kıbrısın puanlarına bi bak istersen o eksileyen arkadaş.
edit 2: bölümüm yabancı dil. belki diğer bölümlerin puanı fazladır kusura bakmayın. kimseyi aşağılamaya çalışmadım.
© copyright 2005 - 2026