bugün

elti

yaşıtlarsa birbirlerine isimleriyle hitap ederler. eger yaş farkı varsa, ailenin tutumuna göre birbirlerine abla ya da yenge derler.

edit: is bu entry iki kardes esinin, yani iki eltinin birbirlerine nasil hitap edecekleri sorusu dusunulerek girilmistir.
© copyright 2005 - 2026