bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı11
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- ibadet2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- berhan şimşek2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- fas6
- oyuncu2
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
Yaklaşık 10 aydır inançsızım. Şüphe duymaya başlamıştım.
Efe aydal ile tanıştım. Aslında inançsızlığımın fitilini o ateşledi.
Neyse, ben bir arayış içerisine girdim. Dinimin doğru olup olmadığını merak ediyordum.
Yaratılış hikayesi bana deli saçması geldi. Evrim kuramı ile tanıştım. Ülkemizdeki kasıtlı bilgi kirliliği yüzünden evrimi maymundan gelmek olarak biliyordum. Bu Adem ve Havva dan gelmekten daha saçmaydı. Sorun evrimi adam akıllı bilmememden kaynaklı idi. Kısacası evrim maymundan gelmek falan değildi. Bulunduğun bölgenin şartlarına uyum sağlayarak kalıtsal özellikler kazanmaktı. Benim imanım sarsılmıştı.
Tam anlamıyla boşlukta idim. Düşüncelerimi bir arkadaşıma anlatma ihtiyacı hissettim. Nitekim öyle yaptım.
Deyyus-u ekber bütün sınıfa söyledi. Aralarında bana gerizekâlı diyenler oldu. Hatta beni rum ilan ettiler lan. Hanefi müslümandım olm ben. Ortadoks falan olsam hadi neyse.
Din hocası duymuş confused intellectual sen ateistmisin dedi.
Bende karışık hocam dedim. Bana Kuran verdi, okudum.
Bende pek bir değişiklik yoktu. Daha sonra ise bana bir kaç video izletti. Matematikçi örümcekler mi öyle bir şey.
Video bittikten sonra ekranda adnan oktar yazısı belirdi.
Cidden! insanlar yeterli otorite ve hitabet gücüyle istedikleri görüşü istedikleri yere çekebilirler. Bunun en büyük örneği mustafa kemak atatürk'ü devrimci bir bolşevik gibi gösteren komünistler, yahut kendisini bir türk ırkçısı olarak gösteren türkçüler. Bu da böyle bir şeydi. Bir din nasıl bu kadar farklı yorumlanabilir ki? Selefiler de kendisine müslüman diyor kedicikler de. Neyse konudan sapmayalım efenim.
Tabii ki evrim teorisine bok atıyordu. Bu düzen muhteşem, bu çicekler bu böcekler harika! Öyleyse Allah var! Şeklinde konuşuyordu. Bende hocam dediklerinizi mantıklı bulmuyorum dedim. Sende maymundan geldiğine mi inanıyorsun demişti.
Hayır hocam deyip evrim kuramını basitçe anlattım.
Hoca da bunu mantıklı bulmadı. O gün öyle geçip gitti.
Şimdi benim bildiğim bir şey var ki, o da dinlerde geçen tanrının gerçek olmadığı. Biz insanlar yaratıcının var olup olmadığını bilmiyoruz.
Efe aydal ile tanıştım. Aslında inançsızlığımın fitilini o ateşledi.
Neyse, ben bir arayış içerisine girdim. Dinimin doğru olup olmadığını merak ediyordum.
Yaratılış hikayesi bana deli saçması geldi. Evrim kuramı ile tanıştım. Ülkemizdeki kasıtlı bilgi kirliliği yüzünden evrimi maymundan gelmek olarak biliyordum. Bu Adem ve Havva dan gelmekten daha saçmaydı. Sorun evrimi adam akıllı bilmememden kaynaklı idi. Kısacası evrim maymundan gelmek falan değildi. Bulunduğun bölgenin şartlarına uyum sağlayarak kalıtsal özellikler kazanmaktı. Benim imanım sarsılmıştı.
Tam anlamıyla boşlukta idim. Düşüncelerimi bir arkadaşıma anlatma ihtiyacı hissettim. Nitekim öyle yaptım.
Deyyus-u ekber bütün sınıfa söyledi. Aralarında bana gerizekâlı diyenler oldu. Hatta beni rum ilan ettiler lan. Hanefi müslümandım olm ben. Ortadoks falan olsam hadi neyse.
Din hocası duymuş confused intellectual sen ateistmisin dedi.
Bende karışık hocam dedim. Bana Kuran verdi, okudum.
Bende pek bir değişiklik yoktu. Daha sonra ise bana bir kaç video izletti. Matematikçi örümcekler mi öyle bir şey.
Video bittikten sonra ekranda adnan oktar yazısı belirdi.
Cidden! insanlar yeterli otorite ve hitabet gücüyle istedikleri görüşü istedikleri yere çekebilirler. Bunun en büyük örneği mustafa kemak atatürk'ü devrimci bir bolşevik gibi gösteren komünistler, yahut kendisini bir türk ırkçısı olarak gösteren türkçüler. Bu da böyle bir şeydi. Bir din nasıl bu kadar farklı yorumlanabilir ki? Selefiler de kendisine müslüman diyor kedicikler de. Neyse konudan sapmayalım efenim.
Tabii ki evrim teorisine bok atıyordu. Bu düzen muhteşem, bu çicekler bu böcekler harika! Öyleyse Allah var! Şeklinde konuşuyordu. Bende hocam dediklerinizi mantıklı bulmuyorum dedim. Sende maymundan geldiğine mi inanıyorsun demişti.
Hayır hocam deyip evrim kuramını basitçe anlattım.
Hoca da bunu mantıklı bulmadı. O gün öyle geçip gitti.
Şimdi benim bildiğim bir şey var ki, o da dinlerde geçen tanrının gerçek olmadığı. Biz insanlar yaratıcının var olup olmadığını bilmiyoruz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar