bugün

konya

metronun neden selçuk üniversitesi civarına gitmesini isteyenler var anlamıyorum. zaten zaferden oraya tramvay hattı mevcut durumda.

karatay üniversitesi'ne dahi gidiyor tramvay adliye yönüne...

necmettin erbakan üniversitesi'nin başı kel mi arkadaş metro da ilk oraya başlasın. meram öksüz kaldı ne varsa selçuklu karatay'a!
© copyright 2005 - 2026