bugün

olympiakos

başını dik tut olimpiakosum.. sen hep buraların takımısın..

bu akşamki rakibin ise yarın obradoviç gidince bir daha buraların yüzünü göremeyecek yani..

bir iş kazası olarak bakınız bu maça lütfen..

teşekkürler..
© copyright 2005 - 2026