bugün
- sözlük kızlarının vücutları11
- yılmaz güney10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- otopsiraporlari3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak6
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- evde mum bulundurmak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- ameliyat olmak3
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- rahmi koç5
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- kuzenin içine boşalmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- kemal kılıçdaroğlu17
- namaz takkesi4
- sırrı süreyya önder4
- fakirin sevmesi hak mıdır2
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- bu akşam rakı içecek olmam2
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- macaristan da sulyok'un görevden alınması2
- winona ryder3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- anın görüntüsü15
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- velvet5
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- birader yazar olmak4
- futbol12
- yengeyi götürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- ioçk kızmış beyler4
- gulmekicinyaratilmis4
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması3
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- metrobüs kliması4
- erkekler neden az yaşar3
- yaz aşkı bulamamak7
- aldım kabul ettim9
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- ibrahim hacıosmanoğlu7
yine etkileyici ve anlamlı bir köşe yazısı yazmış gazetecidir.
--spoiler--
Ruhlarınızı nasıl yıkayacağız sizin?
Karaköy'de dört yol ağzında dilenen bir yaşlı kadın vardır.
Zamanında Öküz dergisi kısa bir röportaj yapmıştı bu kadınla...
Hayatının neredeyse tamamını Türkiye kerhanelerinde harcayan bu kadın şimdi elden ayaktan düşmüş yoldan geçenlerin verdiği iki kuruş parayla yaşam savaşı veriyor.
Bu yaşlı kadında, belki zamanında iki üç kelime konuşmuş olmaktan dolayı, beni derinden etkileyen bir yan vardır.
Hayata karşı duruşunda...
Tanıdığım birçok insandan daha namuslu, daha harbi, daha dik bir duruştur bu...
Geçtiğimiz gün Nihat Genç'e ve bana malum cenahtan hakaret edildi. iftira atıldı...
Özellikle Nihat, polis katillerinin hamiliği ile açıktan suçlandı.
Nihat Genç, Orhan Pamuk'la ilgili konuştuğunda da aynı koro onun 80 öncesi Fatsa'daki bir katil olduğunu ileri sürmüştü.
Sonra mahcup ama sessiz bir şekilde özür dilediler, "Karıştırmışız. Pardon."
Sonra, Hrant Dink öldürüldü...
Neredeyse Ogün Samast'ın arkasındaki isim olarak Nihat'ı açıkça suçladılar.
Hrant'ın katili Nihat Genç'ti...
Oysa Nihat aynı saatlerde hiç kimsenin unutamayacağı bir konuşma yapıyordu ekranlarda...
Girin bakın internete Nihat Hrant için ne söyledi, ne söylüyor...
Tek bir laf ediyor... "Bana Hrant'ın gerçek katilini bulun" diyor.
Ona ve bize yapılanlar, giderek dozunu artıran bu faşist kampanya bu kadar masum mu?
Köşelerinde demokrat geçinen bu kılıç artığı solculara bakıyorum da Van Yüzüncü Yıl'da Yücel Aşkın'a yapılanlardan itibaren, Atabeylerde, Sauna çetesinde, Şemdinli'de ve şimdi Ergenekon'da aynı şeyi yapıyorlar.
Dezenformasyon.
Neden?
Türkiye ile dertleri var. Amerika'ya kayıtsız şartsız bağlansın.
Finansal kaynaklarını bir türlü açıklayamayan bir yayın organında tetikçilik yapan bu adamlar cemaatin kullandığı isimler.
Anafen Dershanesi tam sayfa "ilan verip", Pennsylvania'dan, "Taraf alına" talimatı gelmese maaş alamayacak. Bu güruh neden mesela Amerika'yı tek kelime eleştiremez?
Tayyip'e yüklenirler de Gül'e tek kelime eleştiriyi manşete çekemezler...
Neden?
Bu faşistlere sormak gerek, cemaat ile ilgili düşüncelerinizi bizimle, kamuoyuyla paylaşır mısınız?
Cemaatin ABD'deki para hareketleri ve finansal kaynaklarıyla ilgili son derece ciddi soruşturmayla ilgili herhangi bir haberi manşete çekmeyi düşünür müsünüz?
ABD'deki derin kaynaklarınız bu konuda bir bilgi veriyor mu?
5 yıldan bu yana ekranlarda bu ülke için, bu bayrak için, Yunus için, Mevlana için, Hacı Bektaş için, Sarı Saltuk için, Konya Ovası için, bir küçük çiçeği için içten bir şekilde ağlayan, gönlü taşan bu adam için katil diyorsunuz.
Nihat'ın avukatlığı bana düşmez ama hatırladığım yegâne sert lafı sizin gibi Amerikan köpeklerini kelimeleri ile döveceğini ifade etmesidir.
Bu lafı bile size yeter ama son günlerde artık iyice açığa çıkan yapınıza ve yayın politikalarınıza bakıyorum aklıma o Karaköy ışıklarında bekleyen kadın geliyor.
Elini açıp bir lokma ekmek için dileniyor.
Hayatını bir fahişe olarak tüketmiş...
Son deminde çocuğu yaşında insanlar durup gözyaşlarıyla ona ceplerinde ne varsa veriyorlar, "Anacığım..." deyip ellerine sarılıyorlar. Bir kuşağın utancı içinde...
Siz aklıma geliyorsunuz... Hanımefendi ve beyefendiler...
Köşelerinden bu ülkeye nefret kusanlar... Açıkça Amerikan köpekliği yapanlar...
Hangi ülkenin hangi ağacındaki meyveden yediniz de ruhlarınız bu kadar hainleşti?
O kadıncağız bu toprağın ağusu ile bir ömür boyu kirlenmiş, ruhunu iki duamız ile yıkıyor.
Sizin ruhlarınızı hangi dualarımızla nasıl yıkayacağız bilemiyorum...
Gerçekten bilemiyorum.
--spoiler--
--spoiler--
Ruhlarınızı nasıl yıkayacağız sizin?
Karaköy'de dört yol ağzında dilenen bir yaşlı kadın vardır.
Zamanında Öküz dergisi kısa bir röportaj yapmıştı bu kadınla...
Hayatının neredeyse tamamını Türkiye kerhanelerinde harcayan bu kadın şimdi elden ayaktan düşmüş yoldan geçenlerin verdiği iki kuruş parayla yaşam savaşı veriyor.
Bu yaşlı kadında, belki zamanında iki üç kelime konuşmuş olmaktan dolayı, beni derinden etkileyen bir yan vardır.
Hayata karşı duruşunda...
Tanıdığım birçok insandan daha namuslu, daha harbi, daha dik bir duruştur bu...
Geçtiğimiz gün Nihat Genç'e ve bana malum cenahtan hakaret edildi. iftira atıldı...
Özellikle Nihat, polis katillerinin hamiliği ile açıktan suçlandı.
Nihat Genç, Orhan Pamuk'la ilgili konuştuğunda da aynı koro onun 80 öncesi Fatsa'daki bir katil olduğunu ileri sürmüştü.
Sonra mahcup ama sessiz bir şekilde özür dilediler, "Karıştırmışız. Pardon."
Sonra, Hrant Dink öldürüldü...
Neredeyse Ogün Samast'ın arkasındaki isim olarak Nihat'ı açıkça suçladılar.
Hrant'ın katili Nihat Genç'ti...
Oysa Nihat aynı saatlerde hiç kimsenin unutamayacağı bir konuşma yapıyordu ekranlarda...
Girin bakın internete Nihat Hrant için ne söyledi, ne söylüyor...
Tek bir laf ediyor... "Bana Hrant'ın gerçek katilini bulun" diyor.
Ona ve bize yapılanlar, giderek dozunu artıran bu faşist kampanya bu kadar masum mu?
Köşelerinde demokrat geçinen bu kılıç artığı solculara bakıyorum da Van Yüzüncü Yıl'da Yücel Aşkın'a yapılanlardan itibaren, Atabeylerde, Sauna çetesinde, Şemdinli'de ve şimdi Ergenekon'da aynı şeyi yapıyorlar.
Dezenformasyon.
Neden?
Türkiye ile dertleri var. Amerika'ya kayıtsız şartsız bağlansın.
Finansal kaynaklarını bir türlü açıklayamayan bir yayın organında tetikçilik yapan bu adamlar cemaatin kullandığı isimler.
Anafen Dershanesi tam sayfa "ilan verip", Pennsylvania'dan, "Taraf alına" talimatı gelmese maaş alamayacak. Bu güruh neden mesela Amerika'yı tek kelime eleştiremez?
Tayyip'e yüklenirler de Gül'e tek kelime eleştiriyi manşete çekemezler...
Neden?
Bu faşistlere sormak gerek, cemaat ile ilgili düşüncelerinizi bizimle, kamuoyuyla paylaşır mısınız?
Cemaatin ABD'deki para hareketleri ve finansal kaynaklarıyla ilgili son derece ciddi soruşturmayla ilgili herhangi bir haberi manşete çekmeyi düşünür müsünüz?
ABD'deki derin kaynaklarınız bu konuda bir bilgi veriyor mu?
5 yıldan bu yana ekranlarda bu ülke için, bu bayrak için, Yunus için, Mevlana için, Hacı Bektaş için, Sarı Saltuk için, Konya Ovası için, bir küçük çiçeği için içten bir şekilde ağlayan, gönlü taşan bu adam için katil diyorsunuz.
Nihat'ın avukatlığı bana düşmez ama hatırladığım yegâne sert lafı sizin gibi Amerikan köpeklerini kelimeleri ile döveceğini ifade etmesidir.
Bu lafı bile size yeter ama son günlerde artık iyice açığa çıkan yapınıza ve yayın politikalarınıza bakıyorum aklıma o Karaköy ışıklarında bekleyen kadın geliyor.
Elini açıp bir lokma ekmek için dileniyor.
Hayatını bir fahişe olarak tüketmiş...
Son deminde çocuğu yaşında insanlar durup gözyaşlarıyla ona ceplerinde ne varsa veriyorlar, "Anacığım..." deyip ellerine sarılıyorlar. Bir kuşağın utancı içinde...
Siz aklıma geliyorsunuz... Hanımefendi ve beyefendiler...
Köşelerinden bu ülkeye nefret kusanlar... Açıkça Amerikan köpekliği yapanlar...
Hangi ülkenin hangi ağacındaki meyveden yediniz de ruhlarınız bu kadar hainleşti?
O kadıncağız bu toprağın ağusu ile bir ömür boyu kirlenmiş, ruhunu iki duamız ile yıkıyor.
Sizin ruhlarınızı hangi dualarımızla nasıl yıkayacağız bilemiyorum...
Gerçekten bilemiyorum.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar