bugün

iron fist

ilk başlarda çok iyi iron man sonradan 1,2 kişiyi zorla dövecek hale gelmiştir. Diziyi ilk bölümün güzelliği nedeni ile izlemiştim ancak bölümler ilerledikçe tadı tuzu kaçtı. 2 sezonu beklioyuruz bakalım.
© copyright 2005 - 2026