bugün

sinirlendiğinde susan insan

yaptığım hareket daha doğrusu yaptığım değilde kendiliğinden olan bi hareket, arada neden konuşmadım diye pişman(genelde) olurum 'zamanım varken susmalıydım' derim içim içimi yer ki en kotü yanı bu, bazende iyi ki de konuşmamışım derim işler kendiliğinde hal olur 'susmak en iyisiymiş' der geçerim
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026