efe aydal

Adini ilk defa duydugum adam. Ben su piremsesin reklam kokan entryisi icin geldim. 'Apateistim' ne kadar itici bir kelime. Bize mi ateistsin kendine ateistsin. Her insanin ateizm anlayisi farklidir. Zira herkes tanri inancini ayni sebepten kaybetmiyor. Duygusal ateist, madden ateist diye ayirmak cok mantiksiz. Hatta yargiya donusturmek acinilasi. Kimi insanin tanri sevgisi hic olmuyor mesela. Cocukluktan kaciyor ibadethanelerden. Kimi insan hristiyan sempatizani oluyor ama cevresine hristiyan oldugunu yediremediginden hristiyanligi oven ateist oluyor. Gibi gibi...
© copyright 2005 - 2026