bugün

biber

12 tl' dir. bugün markete gittim ve almadım.

ama işte hollanda' da evet propagandası felan daha önemli mevzular. bunlar konuşulmalı. biz allahın biberini alamayız mesele değil. ne desek boş. cidden ben bu toplumu anlamıyorum.
© copyright 2005 - 2026