bugün

katipzade

Gerçek şeriat la yönetilen Osmanlıyı görse haline binlerce kez şükreder.

Hiç okudun mu acaba diye sormayacağım çünkü cahilsindir o yüzden ben söyliyim.

Osmanlı devleti şeriat hukukunun yetersiz olduğunu ve ülkeye yetmediği için padişah onayıyla batı hukukuyla harmanlamıştır.

Edit: gerisi hakkında spoiler vermiyim de hayatınızda elinizdeki din kitabı dışında bir şeyler okuyup kültürlenin az.
© copyright 2005 - 2026