bugün

harbard

her ne kadar biz kendisini vikings dizisinde tanıyıp sövsek de * esasen odin'in vucüt bulmuş hali olan mitolojik tanrıdır. yani çok da sövmemek lazım. ayıptır. *
© copyright 2005 - 2026