bugün

titanic two the surface

bunu yapan insan olamazdemek istediğim filmdir. tematik giremeyeceğimdir. anglosaksondur ne yapsa yeridir deyip kenara çekildiğim filmdir.

fragmanını gülmeden izleyebilene bir çay ısmarlayacağımdır,

http://www.youtube.com/wa...mp;page=2&t=m&f=b

ve ayrıca,

(bkz: titanic 2)

bu aslında bir film de değildir kanımca ama neyse...göreceğiz...
© copyright 2005 - 2026