bugün

erkekleri atalım mı çöpe

Trafik sebebiyle aracımı halkapınar metroya parkedip konağa gitmek için metroyu kullandım. Bir de ne göreyim! Bütün 'erkekler' oturuyor. Kadınlar çocuklar yaşlılar hatta gaylar ayakta gidiyor. Demem o ki bu ülkeden erkekleri çıkarsak hiç bir şey kaybetmeyiz aq.
© copyright 2005 - 2026