bugün

ankara

mevsimine gelen şehir. ben hep diyorum, bu şehire soğuk daha çok yakışıyor. kar.. yağmur.. ayaz..

öyle olmazsa aşklar iç içe girmiyor çünkü, eller daha sıkı tutulmuyor. daha sıkı sarılmıyor kimse birbirine..

yazdan daha ziyade kışı ile, soğuğu ile seviyorum ve yaşıyorum.

eskide kalmış en güzel günlerimi gecelerimi bu soğuklarda yaşadığım içindir belkide bilmiyorum tabi.

yalnız yaşamaya ç/alıştığım şehir.
© copyright 2005 - 2026