bugün

bağdat caddesi

girişinde bi sensor var sanırım.
fakir vatandaş girince sensorler otuyor ve fakir vatandaşı almiyolar.

içersinde gezen insan güruhunun goruntusunjn başka bi açıklaması olamaz.
© copyright 2005 - 2026