ankara

koca sözlükte bu lanet şehri sevmeyen bi ben mi varım yani? ne zaman başlığa tıklasam bakıyorum sürekli methiyeler düzülmüş hiçbir çekiciliği olmayan, sıradanlığın merkezine. biri de kötü bir şey desin arkadaş, kendimi dışlanmış hissediyorum. biri de bok gibi şehir, yaşanacak yer değil desin. herkes mi ankara aşığıdır, bu ne! neyse en azından sözlüktekiler dışında duygularımı paylaşan birileri var:

https://www.youtube.com/watch?v=8xaT7ZQ40UQ
© copyright 2005 - 2026